webové stránky, eshop, marketing a projektové řízení
zadavatel: outdoorgames
Od ledna do srpna 2018 jsem projektově vedla nový zajímavý projekt OutdoorGames. Mým úkolem bylo přivést ideu venkovních dobrodružných her s hledáním pokladu k životu a zahájit prodej na českém trhu.
Součástí mé práce bylo vytvoření webových stránek včetně produktových landing stránek. E-shop nabízí virtuální produkty ke stažení, je napojen na platební bránu GoPay, po zaplacení automaticky uděluje právo ke stažení souboru a generuje fakturu.
V rámci projektového řízení jsem vedla týmy tvůrců her, nastavila interní procesy pro podporu a obsluhu zákazníků, sledovala projektový i finanční plán i jednala se zákazníky ze segmentu B2B a B2C.
V rámci kreativní části jsem mimo jiné připravila produktové listy a letáky. Kompletní web je v provozu na outdoorgames.cz. Ukázky mé práce níže.